Posted on

Futbol

Bugün milli maçı izlemek için bir maç izleme salonuna gittik. Kahveye gittim işte anlayın. Neyse maç başladı. Pozisyonlar kaçtıkça küfürler futbolcuların yakın akrabalarına edilmeye başladı. Eben ile başlayan küfürler anan ve bacın diye ilerledi. Yediden yetmişe futbol kültürünün içimdeyiz. Ben bir hiçbir golf izlerken küfreden görmedim. Golf izleyen Türkte görmedim gerçi. Neyse. Küfürler devam ettikçe sinirlendim. Yenmek zorundamıydık ? Bizden daha yetenekli takımlar olamazmıydı ? Kendi futbolcusunun anasına bacısına küfreden zihniyeti anlayamadım. Destekle takımını yendin yenildin. Bunu niye hayat meselesi haline getiriyorsun. Ben farklı mıyım ? Bazen ufak tefek küfürler ettiğim doğrudur. Ben bir hiçbir şampiyonluğunu göremediğim Trabzonsporu tutuyorum lan anlayın kazanma konusuna ne kadar önem verdiğimi.

Bir Cevap Yazın

